Zaměřeno na růst produktivity
- Podpora obchodního týmu
- Úspora času pro obchodníky
- Automatizace obchodního cyklu
- Informace o zákaznících na jednom místě
- Zvyšování výnosů
- Lepší firemní strategie
- Zvýšení příjmů ze styku se zákazníky
Péče o stávající zákazníky
- Nástroj pro rychlejší klientskou podporu
- Kvalitní a včasná odezva na dotazy klientů
- Přesnější odpovědi na časté klientské dotazy
- Možnost měřit spokojenost klientů, výkonnost, reakční doby, plnění SLA
Finanční zdraví firmy
- Spolehlivé a rychlé předpovědi
- Další příležitosti růstu obratu u zákazníků
- Informace pro cross/up sell
- Efektivní prodejní a marketingové aktivity
- Měřitelné výsledky (ROI, TCO)
Budování vlastní značky
- Přehled o úspěšnosti jednotlivých služeb
- Zacílení na efektivní kanály
- Segmentace zákazníků / služeb
- Podpora marketingové komunikace
- Měřitelné výsledky
Základní součásti systému
Obchod
Dynamics 365 je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů a poskytuje veškeré nástroje a funkce, které jsou potřebné k vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících. Od prvotního kontaktu při oslovování trhu, přes prodej, až po následnou péči o stávající klientelu. CRM je možné propojit na telefonii – přímé včlenění telefonních funkcí do CRM bez nutnosti přepínání mezi jednotlivými aplikacemi. Díky možnosti nahrávání hovorů získá management i přesnou evidenci komunikace s firemním trhem.
- Úplný pohled na zákazníky
- Spolehlivé přijetí uživateli
- Plánování aktivit a udržování kontaktu se zákazníkem
- Zjednodušení obchodních procesů
- Měření úspěšnosti obchodních procesů
- Dostupnost informací o zákaznících odkudkoli
Marketing
Podpořte činnost marketingového oddělení naším rozšířením standardního CRM konceptu o funkci E-mailové kampaně. Toto řešení nabízí nástroje pro oslovení a získání nových zákazníků a upevnění stávajících obchodních vztahů se současnými klienty.
- Správně zacílený marketing, snadná příprava cílových segmentů
- Souběžná koordinace obchodních a marketingových akcí
- Snadné vyhodnocení úspěšnosti marketingových aktivit
- Tvorba, realizace a vyhodnocení kampaně na jednom místě
- Rychlý návrh reakcí i emailů včetně tvorby šablon
- Přehled uhrazených i neuhrazených splátek zákazníků
- Vyhodnocení úspěšnosti e-mailingu
- Identifikace nových zájemců o produkty a služby
Zákaznická podpora
Důsledný servis o stávající klienty upevňuje vztahy s klienty pomocí kvalitních služeb a precizního řešení podnětů, připomínek a stížností. Servisní modul nabízí dokonalý přehled o historii a kategorizaci všech požadavků. Nabízíme možnost napojení CRM na zákaznický portál – zákazník pracuje s webovým portálem, kde zadává své požadavky, ověřuje jejich stav, přidává komentáře, schvaluje jejich pracnost apod.
- Zvyšování kvality péče o stávajícího zákazníka
- Detailní přehled o požadavcích stávajících zákazníků a stavu jejich plnění
- Přehledný souhrn o práci zaměstnanců včetně jejich vytíženosti
- Možnost nastavit zástupnost pro požadavky v době nepřítomnosti zaměstnance
- Snadná segmentace a identifikace trendů
- Měřitelné výsledky (výkonnost, reakční doby, plnění smlouvy o servisní podpoře)
Máme 2000+ spokojených uživatelů CRM.
Klíčové vlastnosti
Zaměření na podstatné věci a přehledné uspořádání
- Obchodníci musí zákazníkům prodávat a nabízet jinak, protože nákupní způsoby se změnily
- Obchod potřebuje rychle vyhodnocovat velké množství informací a důležitých dat z dostupných zdrojů
- Pro obchodníky bude snazší určit si své pracovní priority a postupy
Relevantní informace o zákaznících
- Využívejte obchodní a kontaktní informace o společnostech až z 30 000 zdrojů
- Data přístupná přímo z aplikace CRM bez nutnosti prohledávat externí zdroje
Rozpoznání příležitosti v pravý čas
- Microsoft Social Listening Vám pomůže zjistit, co vše se děje kolem vás
- Informace a data ze sociálních médií jsou k dispozici jak o vašich zákaznících, tak o prospektech přímo v CRM
- Můžete sledovat komunikaci o produktech, značkách, konkurenci nebo běžících kampaních
Nový pohled na prodejní data
- Na základě reálných dat můžete v intuitivním prostředí sami odhalovat trendy a souvislosti, které jinak zůstávají skryty
- Máte k dispozici komplexní informace (jak interních z firmy, tak z externích zdrojů), které si dle potřeby dál analyzujete
- To vám umožní pružně reagovat na změny poptávky a dostatečně včas přijímat důležitá manažerská rozhodnutí
Kancelář kdykoli a kdekoli
- Pracujte ve stále stejném prostředí a systému bez ohledu na to, zda používáte počítač, tablet nebo mobil
- Dotykové ovládání umocní zážitek z práce a ohromí zákazníky
- Pracovní dokumenty můžete upravovat například v MS Office pro iPad a k datům o zákaznících můžete přistupovat ze svého telefonu
Snadná správa dokumentace
- Sdílený pracovní prostor se automaticky vytvoří ve chvíli vzniku obchodní příležitosti v CRM
- Jednotliví spolupracovníci mohou naráz upravovat dokumenty a výsledný dokument je tak rychleji hotový
Jak získat náskok před konkurencí?
Výnosnější využití zdrojů
Jak produktivitou ušetřit čas, automatizovat obchodní cyklus a tím zvyšovat výnosy?
Udržení spokojenosti zákazníků
Jak pečovat o stávající zákazníky a jak měřit jejich spokojenost?
Finance pod kontrolou
Jaké jsou nejefektivnější prodejní aktivity? Jaké jsou příležitosti růstu obratu?
Budování úspěšné značky
Jaké služby a kanály použít? Podle čeho segmentovat vaše zákazníky?
Orientace na zákazníka, procesy a optimalizace nákladů je naše specializace. Dokážeme Vám to!
Rozšiřující moduly - addony
Případové studie
Revoluce "bezpapírové" kanceláře ve společnosti GOLEM FINANCE s.r.o.
"Implementace Dynamics 365 znamenala pro společnost Golem Finance skutečnou revoluci. Umožnila opustit „papírovou“ kancelář a zefektivnit proces jednání s klientem, s doporučitelem, s bankou, s dozorovým orgánem (compliance). Navrhované řešení provádí každého hypotéčního poradce celým procesem hypotéčního úvěru. Součástí řešení je online předávání dokumentů s poskytovateli úvěru..."
Přečíst studiiFinalista v oblasti bankovnictví, kapitálové trhy a pojišťovnictví
Systém Microsoft Dynamics je součástí úspěchu našich klientů
Řekli o nás
Společnost kWare jsme si vybrali na základě jejich četných CRM referencí v oblasti financí. V průběhu implementace nás přesvědčili, že to byla dobrá volba nejen díky znalosti procesů v pojišťovnictví, ale zejména dlouholetým zkušenostem v oblasti integrací CRM do informačních systémů. Řešení od kWare nám pomohlo dosáhnout lepší propojištěnosti klientů a efektivnější řízení obchodu.
Díky implementaci Dynamicsu se výrazně zkrátil čas a efektivita řízení obchodu, a to především kvůli kratší přípravě a samotné práci s reportingovými nástroji“ „Ve spolupráci s firmou kWare stále pokračujeme i po implementaci CRM . Dále rozvíjíme užití této platformy do dalších oddělení naší společnosti.