Kompletní služby pro komunikaci, spolupráci a transformaci Vašeho podnikání.
Profesionální firemní mail
- Schránka s firemní doménou o velikosti 50 GB umožňuje archivaci mailu až několik let
- Součástí je anti-spam a antivirová ochrana
- Bezpečnost – šifrování, digitální podepisování, ochranu proti úniku citlivých dat
- Maximálně profesionální práce s poštou, kontakty, kalendáři, úkoly i v off-line režimu
- Sdílené kalendáře, plánování schůzek, zápisy z jednání i sledování úkolůna jednom místě
- Centrální firemní Administrace, single-sign on a možnost napojení na Active Director
Úložiště dokumentů s možností sdílet obsah
- 1 TB na uživatele (v praxi to znamená tisíce souborů, videí a fotek)
- Uložiště je dostupné z jakéhokoli zařízení a platformy
- Synchronizovat si můžete soubory, adresáře či celé projekty nebo intranety
- Sdílejte dokumenty přímo z aplikací Office
- Stejný dokumentu může editovat více lidí současně
- Společné uložiště (SharePoint Online) lze využít pro firemní intranet i řízení projektů
Chat, sdílení plochy a videokonference v HD
- Neomezené online schůzky, druhá strana nemusí mít Office 365, stačí libovolný webový prohlížeč
- Zasílání rychlých zpráv je integrováno do všech aplikací Office, které ukládají historii
- Snadné připojení sdílených poznámek pro zápis úkolů jediným kliknutím
- Definované úkoly lze odeslat účastníkům do Outlooku a sledovat jejich plnění
- Pro uživatele známé prostředí a ovládání díky Skype for Business
Privátní sociální sítě
- Rychlejší komunikace a spolupráce zaměstnanců z různých oddělení a lokalit
- Síť lze nastavit pro interní využití i pro externí komunikaci se zákazníky a partnery
- Data nezůstávají ve schránkách jedinců, ale těží z nich celý team či firma
- Posiluje ve firmě týmového ducha, ulehčuje komunikaci a spolupráci ve firmě
- Rychlejší cestě k informací a souborů slouží integrované fulltextové vyhledávaní
- Centrální firemní administrace, Single-sign on a možnost napojení na Active Directory
- Bezpečná a šifrováná komunikace
Klíčové vlastnosti Microsoft Office 365
Office 365 známe všichni, ale znáte i jejich výhody?
Špičková inovativní technologie
- Zvyšuje obchodní potenciál a efektivitu práce
- Umožňuje osobní i firemní růst a transformaci podnikání
- Můžete např. sledovat průběh a plnění odeslaných úkolů
Kompletní řešení pro komunikaci
- Office 365 je plně integrovaný systém pro komunikaci a spolupráci
- Schopnost budovat zabezpečené sociální sítě uvnitř i vně organizace
- Služba nevyžaduje vysoké jednorázové náklady na pořízení
Zákazníky celosvětově ověřené
- Vysoce spolehlivé, transparentní, bezpečné řešení
- Intuitivní ovládání s pokročilou podnikovou správou
- Práce odkudkoli, pomůže Vám skloubit pracovní a osobní život
Bezproblémová kompatibilita
- Spolehlivé řešení pro komunikaci s okolním světem u uvnitř firmy
- Zákazníci a partneři nemusejí používat Office 365 pro vzájemnou komunikaci
- Rychlá implementace, single-sign on, podpora hybridních nasazení
Vzájemná systémová integrace
- Propojení všech aplikací včetně integrací s informačními systémy uvnitř firmy
- Licencováno na uživatele, ten využívá software až na 5 zařízení
- Například výjezd z informačního systému si mohu otevřít na jakémkoli zařízení
Známé a intuitivní prostředí
- Jednoduché ovládání všech aplikací Microsoft Office včetně plnohodnotného off-line režimu
- Práce s poštou, kontakty, úkoly, dokumenty, projekty a firemními sociálními sítěmi
Komu Office 365 pomáhá?
Při pořízování softwarového vybavení se často vedle funkcí a uživatelského hlediska hodnotí i stránka ekonomická – zde je Office 365 jasnou volbou. Při používání pošty, kalendáře, sdíleného úložiště dokumentů, intranetu se všemi firemními workflow a Skypu pro online konference činí úspora za 6 let cca 30%! Z pohledu funkčnosti je tato verze naprosto srovnatelná s klasickými programy, které se pořizují jako investice, a se známým uživatelským rozhraním, i proto odpadá nutnost dlouhých školení.
- Aplikace Office pro iPhone, iPad, Android a Windows v jedné ceně
- Aktualizace v ceně – sjednocení verzí s Windows 10, sjednocení formátu dokumentů
- Použití Office až na 5 zařízeních
Pro IT oddělení se využíváním Microsoft Office 365 výrazně zjednuší údržba kompletního kancelářského balíku programů, jelikož vše je dodáno jako služba, včetně updatů, podpory a integrovanému zabezpečení. Fyzické zabezepečení umí monitorovat datová centra nebo oddělit vnitřní sítě datového centra od okolního světa. Logické zabezpečení zajišťuje bezpečnost dat skenováním portů a zranitelnosti hraniční sítě nebo detekce možného útoku/průniku do systému.
- Garantovaná dostupnost programů a služeb Office 365
- Automatická evidence použitých licencí, kdy systém sám hlídá legální využití produktů Office u každého uživatele
- Snadné napojení na stávající IT prostředí
- Přezkoumání a schvalování marketingových plánů
Každý zaměstanec firmy s Microsoft Office 365 může využívat Office až na pěti zařízeních – např. na mobilním telefonu, firemním či soukromém, tabletu s Androidem, PC s operačním systémem Windows či Mac při práci z domova. Řadu programů lze při služeních cestách využít v online režimu, sdílet se spolupracovníky a dokonce vytvářet některé dokumenty a upravovat je s kolegy najednou.
- Přístup k informacím a souborům odkudkoliv
- Možnost sdílení dat a týmová kolaborace