Microsoft Office 365

Kompletní služby pro komunikaci, spolupráci a transformaci Vašeho podnikání.

Microsoft Office 365
Představení Office 365

Profesionální firemní mail

  • Schránka s firemní doménou o velikosti 50 GB umožňuje archivaci mailu až několik let
  • Součástí je anti-spam a antivirová ochrana
  • Bezpečnost – šifrování, digitální podepisování, ochranu proti úniku citlivých dat
  • Maximálně profesionální práce s poštou, kontakty, kalendáři, úkoly i v off-line režimu
  • Sdílené kalendáře, plánování schůzek, zápisy z jednání i sledování úkolůna jednom místě
  • Centrální firemní Administrace, single-sign on a možnost napojení na Active Director

Úložiště dokumentů s možností sdílet obsah

  • 1 TB na uživatele (v praxi to znamená tisíce souborů, videí a fotek)
  • Uložiště je dostupné z jakéhokoli zařízení a platformy
  • Synchronizovat si můžete soubory, adresáře či celé projekty nebo intranety
  • Sdílejte dokumenty přímo z aplikací Office
  • Stejný dokumentu může editovat více lidí současně
  • Společné uložiště (SharePoint Online) lze využít pro firemní intranet i řízení projektů

Chat, sdílení plochy a videokonference v HD

  • Neomezené online schůzky, druhá strana nemusí mít Office 365, stačí libovolný webový prohlížeč
  • Zasílání rychlých zpráv je integrováno do všech aplikací Office, které ukládají historii
  • Snadné připojení sdílených poznámek pro zápis úkolů jediným kliknutím
  • Definované úkoly lze odeslat účastníkům do Outlooku a sledovat jejich plnění
  • Pro uživatele známé prostředí a ovládání díky Skype for Business

Privátní sociální sítě

  • Rychlejší komunikace a spolupráce zaměstnanců z různých oddělení a lokalit
  • Síť lze nastavit pro interní využití i pro externí komunikaci se zákazníky a partnery
  • Data nezůstávají ve schránkách jedinců, ale těží z nich celý team či firma
  • Posiluje ve firmě týmového ducha, ulehčuje komunikaci a spolupráci ve firmě
  • Rychlejší cestě k informací a souborů slouží integrované fulltextové vyhledávaní
  • Centrální firemní administrace, Single-sign on a možnost napojení na Active Directory
  • Bezpečná a šifrováná komunikace

Klíčové vlastnosti Microsoft Office 365

Instalace MS Office 365 je jednoduchá, popřípadě Vám pomůže s instalací kWare
  • Zvyšuje obchodní potenciál a efektivitu práce
  • Umožňuje osobní i firemní růst a transformaci podnikání
  • Můžete např. sledovat průběh a plnění odeslaných úkolů
MS Office 365 chat
  • Office 365 je plně integrovaný systém pro komunikaci a spolupráci
  • Schopnost budovat zabezpečené sociální sítě uvnitř i vně organizace
  • Služba nevyžaduje vysoké jednorázové náklady na pořízení
MS Office 365 online meeting
  • Vysoce spolehlivé, transparentní, bezpečné řešení
  • Intuitivní ovládání s pokročilou podnikovou správou
  • Práce odkudkoli, pomůže Vám skloubit pracovní a osobní život
MS Office 365 – Outlook, program pro správu elektronické pošty
  • Spolehlivé řešení pro komunikaci s okolním světem u uvnitř firmy
  • Zákazníci a partneři nemusejí používat Office 365 pro vzájemnou komunikaci
  • Rychlá implementace, single-sign on, podpora hybridních nasazení
Klíčové vlastnosti Office 365 – sdílení dokumentů
  • Propojení všech aplikací včetně integrací s informačními systémy uvnitř firmy
  • Licencováno na uživatele, ten využívá software až na 5 zařízení
  • Například výjezd z informačního systému si mohu otevřít na jakémkoli zařízení
Ukázka známého a intiutivního prostředí
  • Jednoduché ovládání všech aplikací Microsoft Office včetně plnohodnotného off-line režimu
  • Práce s poštou, kontakty, úkoly, dokumenty, projekty a firemními sociálními sítěmi

Komu Office 365 pomáhá?

Komu pomáháme – oddělení managementu

Při pořízování softwarového vybavení se často vedle funkcí a uživatelského hlediska hodnotí i stránka ekonomická – zde je Office 365 jasnou volbou. Při používání pošty, kalendáře, sdíleného úložiště dokumentů, intranetu se všemi firemními workflow a Skypu pro online konference činí úspora za 6 let cca 30%! Z pohledu funkčnosti je tato verze naprosto srovnatelná s klasickými programy, které se pořizují jako investice, a se známým uživatelským rozhraním, i proto odpadá nutnost dlouhých školení.

  • Aplikace Office pro iPhone, iPad, Android a Windows v jedné ceně
  • Aktualizace v ceně – sjednocení verzí s Windows 10, sjednocení formátu dokumentů
  • Použití Office až na 5 zařízeních
Komu pomácháme – IT oddělení

Pro IT oddělení se využíváním Microsoft Office 365 výrazně zjednuší údržba kompletního kancelářského balíku programů, jelikož vše je dodáno jako služba, včetně updatů, podpory a integrovanému zabezpečení. Fyzické zabezepečení umí monitorovat datová centra nebo oddělit vnitřní sítě datového centra od okolního světa. Logické zabezpečení zajišťuje bezpečnost dat skenováním portů a zranitelnosti hraniční sítě nebo detekce možného útoku/průniku do systému.

  • Garantovaná dostupnost programů a služeb Office 365
  • Automatická evidence použitých licencí, kdy systém sám hlídá legální využití produktů Office u každého uživatele
  • Snadné napojení na stávající IT prostředí
  • Přezkoumání a schvalování marketingových plánů
Výhody Office 365 pro koncového uživatele

Každý zaměstanec firmy s Microsoft Office 365 může využívat Office až na pěti zařízeních – např. na mobilním telefonu, firemním či soukromém, tabletu s Androidem, PC s operačním systémem Windows či Mac při práci z domova. Řadu programů lze při služeních cestách využít v online režimu, sdílet se spolupracovníky a dokonce vytvářet některé dokumenty a upravovat je s kolegy najednou.

  • Přístup k informacím a souborům odkudkoliv
  • Možnost sdílení dat a týmová kolaborace

Proč si vybrat právě kWare?

99,9%
dostupnost programů Office 365
500
šťastných uživatelů PSW/erp
20 let
zkušeností ve vývoji SW řešení
750
spokojených uživatelů CRM

PDF ke stažení

Případová studie

„INVESTICE”