Aktuality
oddělovač
MENU

MS Dynamics CRM pro Wolters Kluwer

Únor 2016 – Dokončili jsme implementaci systému Microsoft Dynamics CRM ve společnosti Wolters Kluwer.

Výchozí situace u zákazníka:

Jednoduché, na zakázku vyrobené, avšak nedostačující a nevyužívané, CRM. Obchodníci měli informace roztříštěné na více místech, reporting jejich aktivit zabíral velkou část jejich času, a obdobně příprava podkladů pro jejich aktivity vyžadoval zbytečně velké úsilí. Hotlinové zásahy nebyly evidovány, takže nebylo možné reagovat na možné blížící se výpovědi zákazníků nebo se vyhnout nepříjemným překvapením na obchodních schůzkách. Stejně tak nebylo u zákazníků evidováno, které marketingové kampaně na ně byly vedeny.

Naše řešení:


Podpora těchto klíčových procesů:

  • získávání nových zákazníků
  • upsale a cross-sale u existujících zákazníků
  • marketingová segmentace a vedení marketingových kampaní
  • evidence důležitých telefonátů 

CRM je napojeno na core system NAV – z NAV jsou přenášeny smluvní informace o zákaznících, jejich kontaktech a vzájemných vztazích, a jejich licencích a jím souvisejícím informacím. Uživatelé mohou do CRM zadávat všechny další informace:

  •  dodatečné informace o zákaznících
  • obchodní příležitosti
  • aktivity u zákazníků
  • potenciální nové zákazníky
  • provedené telefonní hovory marketingových kampaní
  • zadávat úkoly obchodníkům
  • hotline zásahy

Přínosy po nasazení

  • efektivnější sdílení zákaznických informací – všechny jsou na jednom místě, takže obchodník se snadno připraví na schůzku, nebo si snadno sám připraví svůj obchodní plán
  • méně úsilí pro řízení obchodníků – obchodníci do jednoho místa vykazují jejich činnost a vývoj jejich obchodních případů 
  • výstupy pro vedení společnosti jsou v přehledné formě a jsou automatizované
  • marketingové, zákaznické i hotlinové oddělení sdílí stejné informace a ukládá je na stejné místo – tím je urychlen tok dat a úkolů mezi těmito pracovními skupinami a snížena chybovost.
Oddělovač

Další zajímavé články

Případové studie, noví zákaznici i partneři, novinky z oboru, ale především naší firmy. O to vše se s Vámi chceme dělit v našich aktualitách.

Přejít do aktualit
 data-srcset

Rychlé a efektivní řízení firem se specifickým zaměřením na zkušebnictví, certifikace, měření a kalibrace

 height

Emailkampaně – Nahrazení služby “Trackovací doména” novou službou “Trackovací certifikát”

 data-srcset

Microsoft Awards 2019 – kWare finalista v oblasti Bankovnictví, kapitálové trhy a pojišťovnictví !!!

 data-srcset

V kWare myslíme ochranu životního prostředí vážně!

 data-srcset

Seminář “Řízení servisních techniků a projektové řízení – Digitální továrna 2.0 “

 data-srcset

KWare na Strojírenském veletrhu Brno 2019

Společnost kWare se stala integračním partnerem Asseco Solutions

Praha, 9. září 2019 – Společnost kWare se stala oficiálním integračním partnerem společnosti Asseco Solutions. Specializovat se bude na integrace podnikových informačních systému HELIOS s cloudovými technologiemi společnosti Microsoft. Společnost kWare je specialistou na…

Video ukázka oceněného řešení Géčko !!!

Ve spolupráci s kolegy ze společnosti jsme připravili video představení našeho unikátního řešení Géčko. Shlédnout ho můžete na našem youtube kanálu: https://youtu.be/BzUTKym9K9E

 data-srcset

Rychlé a efektivní řízení projektů

Úspěšné nasazení Dynamics 365 ve společnosti PROKEŠ & Co. CZ s.r.o.

Ve společnosti PROKEŠ & Co. CZ s.r.o. jsme úspěšně realizovali implementaci Dynamics 365 pro řízení obchodu a výrobních projektů. Součástí projektu byla i integrace na Office 365 a IS Pohoda. Společnost PROKEŠ & Co. CZ…