SMART SALES – parametrizované řešení pro řízení obchodu postavené na Microsoft Power Platform
Unikátní předpřipravené řešení z dílny kWare pro řízení obchodu, využívající největších výhod Dynamics 365 a lokalizované pro české a slovenské společnosti.
SMART SALES obsahuje:
- Správa klientských dat
- Evidence a vyhodnocení aktivit se stávajícími nebo budoucími klienty
- Evidence a správa obchodních příležitostí
- Standardní vyhodnocování aktivit a obchodních příležitostí
- Integrace na Microsoft 365 (Office 365)
- Mobilní klient
Detail SMART SALES
- Zákaznická databáze
Zákaznická databáze se skládá z Obchodních vztahů a Kontaktů.
Obchodní vztahy představují typicky společnosti a fyzické osoby podnikající. Kontakty jsou fyzické osoby a kontaktní osoby ve společnostech.
- Řízení a vyhodnocování aktivit
Funkčnost Aktivity slouží k záznamům interakce uživatelů se zákazníky, partnery, dodavateli nebo konkurencí. Aktivity jsou automaticky přiřazovány k obchodnímu vztahu, aktivity lze připojit/odpojit ručně.
Pro potřeby manažerského řízení budou k dispozici i tzv. Dashboardy, které budou vyhodnocovat přehled aktivit po jednotlivých obchodnících.
- Řízení obchodních příležitostí
Ve SMART SALES budou spravovány obchodní příležitosti, které reprezentují konkrétní obchodní případ u konkrétního zákazníka. Na základě obchodních příležitostí bude možné generovat obchodní Pipeline, která přehledně zobrazí výhled na budoucí obchody po segmentech, produktech i obchodnících.
- Reporting
• Dashboard Obchodníka – přehled naplánovaných schůzek, otevřených obchodních příležitostí – tj, co má obchodník dělat.
• Dashboard Manažera – přehled realizovaných a naplánovaných aktivit nebo obchodních příležitostí jeho týmu
• Dashboard Top managementu – Přehled obchodních příležitostí za jednotlivá obchodní oddělení.
- Mobilní klient
Součástí přístupu do aplikace SMART SALES je možnost využití mobilního klienta (iPhone, Android), který je možné zdarma stáhnout a nainstalovat do mobilního telefonu. Mobilní klient je dále podporován i na tabletech, např. Apple iPad. Přístup k aplikaci přes mobilní zařízení slouží především pro zobrazení dat – obchodníci si před schůzkou rychle zobrazí informace např. o schůzce, obchodním vztahu, příležitosti apod. a také pro zadávání dat (zadání např. Nové schůzky, výsledku schůzky).
CENÍK *
*ceny bez DPH
SMART SALES 150.000,- Kč
Obsah standardizovaného balíčku |
Úvodní analytická schůzka |
Nastavení standardizovaného řešení |
Pomoc s importem dat |
Základní zaškolení administrátora |
PODPORA NASAZENÉHO ŘEŠENÍ – HELP DESK 2.000,- Kč/měsíc
LICENCE SMART SALES
- Smart Sales uživatel 270,- Kč/měsíc
V případě zájmu o demoverzi SMART SALES nás kontaktujte na
Další zajímavé články
Případové studie, noví zákaznici i partneři, novinky z oboru, ale především naší firmy. O to vše se s Vámi chceme dělit v našich aktualitách.
Přejít do aktualit