Co právě řešíme
oddělovač
MENU

SMART SALES – parametrizované řešení pro řízení obchodu postavené na Microsoft Power Platform

Unikátní předpřipravené řešení z dílny kWare pro řízení obchodu, využívající největších výhod Dynamics 365 a lokalizované pro české a slovenské společnosti.


SMART SALES obsahuje:

  • Správa klientských dat
  • Evidence a vyhodnocení aktivit se stávajícími nebo budoucími klienty
  • Evidence a správa obchodních příležitostí
  • Standardní vyhodnocování aktivit a obchodních příležitostí
  • Integrace na Microsoft 365 (Office 365)
  • Mobilní klient

Detail SMART SALES

  • Zákaznická databáze

Zákaznická databáze se skládá z Obchodních vztahů a Kontaktů.

Obchodní vztahy představují typicky společnosti a fyzické osoby podnikající. Kontakty jsou fyzické osoby a kontaktní osoby ve společnostech.

  • Řízení a vyhodnocování aktivit

Funkčnost Aktivity slouží k záznamům interakce uživatelů se zákazníky, partnery, dodavateli nebo konkurencí. Aktivity jsou automaticky přiřazovány k obchodnímu vztahu, aktivity lze připojit/odpojit ručně.

Pro potřeby manažerského řízení budou k dispozici i tzv. Dashboardy, které budou vyhodnocovat přehled aktivit po jednotlivých obchodnících.

  • Řízení obchodních příležitostí

Ve SMART SALES budou spravovány obchodní příležitosti, které reprezentují konkrétní obchodní případ u konkrétního zákazníka. Na základě obchodních příležitostí bude možné generovat obchodní Pipeline, která přehledně zobrazí výhled na budoucí obchody po segmentech, produktech i obchodnících.

  • Reporting

•   Dashboard Obchodníka – přehled naplánovaných schůzek, otevřených obchodních příležitostí – tj, co má obchodník dělat.

•    Dashboard Manažera – přehled realizovaných a naplánovaných aktivit nebo obchodních příležitostí jeho týmu

•    Dashboard Top managementu – Přehled obchodních příležitostí za jednotlivá obchodní oddělení.

  • Mobilní klient

Součástí přístupu do aplikace SMART SALES je možnost využití mobilního klienta (iPhone, Android), který je možné zdarma stáhnout a nainstalovat do mobilního telefonu. Mobilní klient je dále podporován i na tabletech, např. Apple iPad. Přístup k aplikaci přes mobilní zařízení slouží především pro zobrazení dat – obchodníci si před schůzkou rychle zobrazí informace např. o schůzce, obchodním vztahu, příležitosti apod. a také pro zadávání dat (zadání např. Nové schůzky, výsledku schůzky).


CENÍK *

*ceny bez DPH

SMART SALES                                                                                                           150.000,- Kč

Obsah standardizovaného balíčku
Úvodní analytická schůzka
Nastavení standardizovaného řešení
Pomoc s importem dat
Základní zaškolení administrátora

PODPORA NASAZENÉHO ŘEŠENÍ – HELP DESK                                               2.000,- Kč/měsíc

LICENCE SMART SALES

  • Smart Sales uživatel                                                                                  270,- Kč/měsíc

V případě zájmu o demoverzi SMART SALES nás kontaktujte na

Oddělovač