MENU
Zvýšení prodejů zájezdů, větší výtěžnost marketingových akcí a získání pružných analýz, a to i v reálném čase. Relevantní dlouhodobé plánování prodeje díky shromažďování informací o cestujících. Systém pro zpracovávání reklamací propojený s rezervačním systémem.
Situace u zákazníka
Obchodní a marketingový ředitel
- Chybí vhodný nástroj pro sběr informací o zákaznících
- Nedostatek analytických informací pro dlouhodobé plánování
- Často neexistující nástroj na řízení obchodních kampaní
- Nepřesné určování cílů a obchodních kampaní
- Analýzy musí provádět IT oddělení (na vyžádání, zdlouhavé)
Vedoucí reklamačního oddělení
- Systém reklamací je oddělený od rezervačního systému
- Složitá kontrola historie zákazníka
- Obtížné rozhodování a reakce na reklamaci
- Prodlužuje se čas vyřízení reklamace
- Ruční vyplňování informací o zákazníkovi
- Dopisy a rekce obvykle řučně psané ve wordu
Prodejci
- Nepřesná nabídka služeb a produktů
- Komplikované nebo žádné členění zákazníků (nový, častý, VIP)
- Chybí historie zákazníka (oblíbená destinace, zájezdy, atd.)
Naše možná řešení
Obchodní plánování
- Analyzuje prodeje současné sezóny
- Zpracovává trendy na základě dlouhodobých údajů
- Odhaduje budoucí vývoj zákaznických požadavků
- Vhodné komunikačních kanály marketingové kampaně
- Správné určení produktů pro různé zákaznické segmenty
Reklamace
- Přehledné uspořídání informací a historie zákazníků
- Správná a včasná reakce na reklamaci
- Reklamace je zpracovávána pomocí ITQ kodexu (každé výtce je přiřazena důležitost a případná kompenzace)
- Automatizované procesy při reklamaci (odpovědi, lhůty, připomínky)
- Předpřipravené šablony pro odpovědi a reakce
Prodej na prodejně
- Snadná identifikace zákazníka a členění zákazníků
- Přehledné uspořádání historie a sběr informací
- Okamžitá reakce na situaci (prodej letenek, pronájmů aut, atd.)
- Včasná komunikace s nadžízenými a s centrálou
Přínosy zavedení CRM
- Zvýšení prodejů zájezdů z důvodu okamžité identifikace a kvalifikace zákazníka, který přišel na prodejní místo
- Efektivnější prodej zájezdů z důvodu přesnějších nákupů ubytovacích a přepravních kapacit získaných pomocí analýz většího množství přesnějších dat
- Větší výtěžnost marketingových akcí a kampaní z důvodu lepší segmentace oslovovaných zákazníků
- Získání jednotné správy informací o zákaznících a cestujících – snížení nákladů na správu těchto informací
- Získání schopností pružných analýz, a to i v reálném čase – snížení nákladů na provádění analýz
- Rychlejší, jednodušší a přesnější reakce na reklamace